PRODUCTEN    
Aangesloten bij thuisvergelijken.nl, de webwinkel vergelijker
NIEUWSBRIEF    




Aanmelden

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Zodra u het product dat u wilt aanschaffen heeft gevonden, geeft u het aantal stuks aan dat u wilt bestellen. Elk item wat een groene status heeft, is op voorraad, voor oranje hebben wij een beperkte voorraad of een levertijd van 1 a 2 dagen extra, rood staat over het algemeen voor een levertijd van ongeveer 3 tot 4 werkdagen. Zodra u het aantal heeft ingevuld, klikt u op ‘Bestellen’. Hierna wordt u doorgeleid naar uw winkelwagen waar u overzichtelijk kunt zien welke producten in welke aantallen er in uw winkelwagen staan. Ook is duidelijk zichtbaar:

De levertijd van de producten;
Het totale aankoopbedrag;
De verzend- en verpakkingskosten;
Het totaalbedrag van uw bestelling inclusief BTW. De BTW wordt duidelijk uitgesplitst op de factuur die u per e-mail ontvangt.

Bij alle betaalmogelijkheden, behalve als u kiest voor 'vooruitbetalen per bank', staat uw bestelling direct als betaald gemarkeerd. Wij nemen uw bestelling dan dezelfde werkdag nog in behandeling. Als u kiest voor 'vooruitbetalen per bank', vragen wij u om uw e-mailberichten bij te houden totdat u bericht ontvangt dat uw bestelling als betaald is gemarkeerd. Indien dit niet binnen drie werkdagen gebeurd, is er wellicht iets misgegaan met de betaling en verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice.

Indien u nog andere producten wilt bestellen, klikt u in de winkelwagen op ‘verder winkelen’.

Zodra alle producten die u wilt bestellen in uw winkelwagen staan, klikt u op ‘Bestel deze artikelen’. De pagina met de verzendgegevens verschijnt, er zijn nu twee opties:

1. U heeft al eens eerder bij WifiHouse.nl besteld, in dat geval kunt u uw inloggegevens invullen en inloggen. Zodra u bent ingelogd, kunt u uw eerder ingevulde gegevens gebruiken.

2. U bestelt voor de eerste keer bij WifiHouse.nl, in dat geval vult u al uw gegevens in. Zodra u uw eerste bestelling bij ons heeft geplaatst, krijgt u per e-mail inloggegevens zodat u bij een volgende bestelling enkel hoeft in te loggen. U hoeft dan uw gegevens niet opnieuw in te vullen.

Nadat u een keuze heeft gemaakt, wordt u op een gemakkelijke wijze door het betaalproces geloodst.

U krijgt op verschillende momenten via een e-mail bericht van ons:

1. Zodra de bestelling is geplaatst;
2. Op het moment dat wij uw bestelling in behandeling hebben genomen;
3. In het geval van een bankoverschrijving: zodra uw bestelling als betaald wordt gemarkeerd;
4. Zodra uw bestelling wordt verzonden.

Zakelijk bestellen
Ook zakelijk kunt u bij WifiHouse bestellen. U heeft de mogelijkheid om uw Kvk nummer en BTW nummer in te vullen.

Ook zakelijke klanten buiten Nederland kunnen bij ons bestellen. Het is belangrijk dat u alle gegevens invult die verplicht zijn gesteld en dat het BTW-nummer overeenkomt met het adres waar uw bedrijf is gevestigd. Indien alle gegevens correct zijn, wordt er automatisch een intracommunautaire verwervings order van gemaakt. Kloppen de gegevens niet dan zijn wij genoodzaakt BTW in rekening te brengen.

Mocht er een andere reden zijn waardoor u niet zakelijk kunt bestellen maar wel een geldig BTW nummer heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice op 0031-85-401 37 47 of info@WifiHouse.nl. Wij zullen uw aanvraag in behandeling nemen en er na verificatie een intracommunautaire verwervings order van maken.
 
Wij vervoeren onze pakketten met PostNL. PostNL levert ook op zaterdag indien wij uw bestelling op vrijdag aan u verzenden. Als uw bedrijf op zaterdag is gesloten, zal PostNL op maandag wederom aanbieden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Een bestelling kan onder bepaalde omstandigheden worden gewijzigd. Dit kan enkel indien uw bestelling de status 'in behandeling' heeft. Indien uw bestelling deze status nog heeft, neemt u dan telefonisch contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 0031-85-401 37 47 of via email op bestelling@wifihouse.nl.

Indien uw bestelling de status 'Verzonden' heeft, is het niet meer mogelijk om uw order nog te wijzigen.

Kan ik mijn bestelling nog ongedaan maken?
Indien uw bestelling de status 'In behandeling' heeft, kunt u uw order annuleren en boeken wij het volledige bedrag terug op uw rekening. Hebben wij uw bestelling reeds verzonden dan kunt u uw order enkel annuleren door de producten aan ons retour te zenden met behulp van een retourformulier dat u kunt aanvragen bij onze klantenservice. Indien de retour gestuurde producten voldoen aan de retourvoorwaarde, zullen wij het aankoopbedrag van de producten aan u terugboeken. 

Uw bestelling afhalen
U kunt uitsluitend op afspraak uw bestelling komen afhalen. U dient de bestelling eerst te plaatsen via de website en bij het afrekenen te kiezen voor ‘Vooraf overmaken’ of "Ophalen, betalen bij ontvangst". Uw bestelling staat dan in ons systeem en u krijgt van ons een factuurnummer. Neemt u vervolgens contact met ons op om het factuurnummer door te geven, zodat wij kunnen controleren of wij alle producten op voorraad hebben. Tevens kunnen wij uw bestelling dan voor u klaarzetten.
Er kan enkel contant worden afgerekend.